Saturday, February 11, 2017

Rosegal : Make up brush set

Pozdrav beauty ekipa :)
Dolazim vam sa novim postom u kome bih malo govorila o još jednom setu make up četkica. Lako je zaključiti da obožavam četke kao i ispobavanje tih fantastičnih malih pomagača sa kojim se susrećemo svakodnevno i koji nam olakšavaju posao.
Ovaj put odlučila sam se za ovaj set koji možete pogledati OVDJE.




Mnogo puta tražeći raznorazne stvarčice po internetu, susretala sam se upravo sa ovim setom i moram priznati da je privukao moju pažnju. Takođe dosta pozitivnih komentara sam čula za njih, morala sam probati.
Pošto ne posjedujem set četki sa bijelom drškom odlučila sam se baš za ovu kombinaciju bijele i zlatne boje i mnogo mi se dopada kako izgledaju.

U ovom setu dolazi pet četki za lice i pet četki za oči, dakle ukupno deset četki :




Na prvi pogled čini se da su sve nekako slične osim jedne , moje miljenice, četke špicastog oblika za lice koja je fantastična za setovanje korektora ispod očiju.
Međutim, kada ih zapravo krenete koristiti spontano jednoj po jednoj krenete pronalaziti svrhu, takav je barem bio slučaj kod mene.



Četke za oči su sasvim pristojne i rade svoj posao. Sve četke najviše možete koristiti za blendanje sjenki na očima. Ono što bih naglasila jeste da imaju izrazito dugu dršku pa mi je na prvo korištenje bilo u neku ruku nepraktično raditi sa njima. Mana seta u ovom slučaju je ta što u sklopu četki za oči ne posjeduje niti jednu flat četkicu kao ni četku za gel eyeliner a to su četke koje koristim i trebam svaki dan.



Što se tiče četki za lice tu sam više zadovoljna. Zaista dobijate pet četki za lice koje će vam odraditi posao i sa kojima ćete biti zadovoljni. Četke za nanošenje pudera su mi zaista dobre , dovoljno mekane a opet i dovoljno guste, četka za nanošenje kamenog pudera na lice je takođe dobra. Dobijate i četku za rumenilo a oduševljenje ovog seta je već pomenuta četka za setovanje korektora ispod očiju, koristila sam je samo u te svrhe mada joj planiram naći još neku namjenu. Mana je ta što ne dobijate četku sa kojom možete precizno uraditi konture. Naravno da možete iskoristiti neku četku za nanošenje bronzera ili neku četku za oči kako bi ste nanjeli hajlajter ali to nije po mom ukusu.

Zaključujem da za ovu cijenu ovaj set zaista vrijedi imati. Mislim da u skladu sa svojom vrijednošću po nekim stavkama i premašuje očekivanja. Ukoliko već posjedujete par osnovnih četki, ovaj set će zaokružiti tu priču i definitivno ste obezbjeđeni. Nisu najbolje koje sam probala niti su najlošije ali ih vrijedi imati.

A sada vas ostavljam da pogledate ono što je meni zaista okupilo pažnju a to je gustina četki i njihov kvalitet izrade :








Kakva su vaša iskustva sa naručivanjem četki preko interneta?

XOXO, Jelena

No comments:

Post a Comment