Wednesday, February 1, 2017

AURA-Pore minimising PRIMER


Hej! Kako ste? Ispitni rokovi su počeli? Kod mene uveliko, ali post se mora napisati. Danas vam "pričam" o primer-u za lice. Pa da počnemo!
Moja koža lica je normalna do kombinovana. To jeste imam masnu t-zonu a ostatak lica mi je normalan. E sad upravo ta t-zona mi je i problem, zbog toga što imam izražene pore, koje me iskreno jako nerviraju. Dugo sam bila u potrazi za nečim što će ih bar malo smanjiti, i konačno sam pronašla ovaj Aurin primer koji je namjenjen upravo za tu svrhu.


Ono što Aura kaže za ovaj primer je sledeće:
Osvežavajuća gelasta struktura smanjuje vidljivot pora i matira kožu lica. Nakon nanošeja u tankom sloju čini da vaša koža izgleda glatka,baršunasta i hidrirana.
U potpunosti se slažem sa svim navedenim osim možda ovog dijela za hidrataciju jer nisam primjetila da nešto posebno radi po tom pitanju, ali za to mi nije ni bio potreban.
Ono što vam želim reći je da primer zelene boje (što ćete i vidjeti na slici ispod) kao i to da ga je potrebna jako mala količina. Pod prstima je pjenast i lako se razmazuje, a još brže upija i ostavlja mat efekat. Pore posle njega budu vidljivo manje, ne nestanu skroz ali to i nije baš realno za očekivati, takodje ostavlja kožu glatkom i mekanom. Ja ga nanosim onako kako je prikazano na slici, znači obrazi, nos i čelo, na bradu ga ne stavljam jer nemam potrebe za tim. Nisam primjetila da mi isušuje kožu ali to je opet možda povezano sa tim dijelom za hidrataciju.


Primer sam testirala sa dva pudera i prošao je test skoro pa jednako sa oba. Testirala sam ga sa Artdeco-vim puderom (njegova recenzija ide uskoro) i Catrice-ovim (čiju recenziju imate ovdje). Ni sa jednim puderom nisam imala problem nanošenja posle primera, čak šta više jako su se lijepo nanosili. Jedina razlika je bila što sa Artdeco-vim puderom se nisam prosijala tokom čitavog dana, a sa Catrice-ovim sam se prosijala po čelu i nosu posle otprilike 8 sati nošenja. Ali važno je naglasiti da je to bilo u znatno manjoj količini nego što se to dešavalo bez primera.


Primer dolazi u klasočnoj plastičnoj tubici i ono što mi se posebno svidjelo je što je otvor došao zaštićen pa smo 100% sigurni da niko nije dirao svojim prljavim prstićima. Količina koja dodje je 25ml i s obzirom da ga je potrebno jako malo mislim da će mi dugo potrajati. Kupila sam ga u apoteci i koštao je oko 10KM, ali uvjerila sam se da cijena varira od apoteke do apoteke jer je u drugoj bio skuplji, pa i to provjerite!
Sve u svemu ovo je jako dobar primer i ima sve moje preporuke. Znam da ću ga ja veoma rado koristi.


Jeste li vi isprobale ovaj primer?
Kakvi su vaši utisci?
Koji primer bi mi vi preporučile da isprobam?
XOXO, Nataša!

No comments:

Post a Comment