Saturday, February 4, 2017

ARTDECO Rich Treatment Foundation - Recenzija

Pozdrav beauty ekipa! Kako ste mi danas?
Danas pričamo o mom skorašnjem otkriću a riječ je o fantastičnom ARTDECO puderu naziva Rich Treatment Foundation.
Prije koju sedmicu razgledala sam nešto po CM-u i vidjela da ARTDECO ima nevjerovatnih -50% popusta na cjeloukupan asortiman. Osim njihove fantastične baze za sjenila koja mi je omiljena jedino što mi je privuklo pažnju jeste bio ovaj puder. Za cijenu od 10,50km naravno da sam odlučila da ga isprobam. Iskreno nisam znala šta da očekujem ali ispostavilo se da sam ga toliko zavoljela da ne prestajem da ga koristim. Na žalost u CM-u nemaju više ovu nevjerovatnu akciju na ARTDECO proizvode.








Ono što je ARTDECO rekao za ovaj puder jeste da je to luksuzni puder koji bi trebao da prekrije nepravilnosti na koži i osigura lagani i osvježavajući izgled kože. Formula produženog dejstva sa srednjom do visokom prekrivnom moći, preporučen za normalnu, suhu i osjetljivu kožu.
Kada bih ja izmišljala opis pudera koji bi trebao odgovarati mojoj koži to bi bio ovaj. Međutim to nije samo pusti opis, ovaj puder zaista to jeste, i više od toga.
Što se tiče samog pakovanja meni je predivno. Staklena mat boca u obliku valjka sa zlatnim čepom. Jednostavno i prefinjeno, po mom ukusu.
Dobijate 20 ml proizvoda i rok upotrebe je 9 mjeseci. Što se mililitraže tiče bila sam skeptična misleći da je to malo,ali za svakodnevnu upotebu zaista vam je potrebna mala količina.




Ono što je meni interesantno je da proizvod na lice nanosite sa malom špatulicom koja ima male rupice i omoguća vam savršeno doziranje pudera na lice. Puder je gust ali vrlo lako se nanosi. Sa blendanjem nisam imala nikakvih problema i sa većom bockalicom ga savršeno izblendam u najkraćem mogućem vremenu. Ima srednju prekrivnu moć ali je itekako nadogradiv. Na mom licu prekrije apsolutno sve. Nemam osjećaj maske na licu i ne ističe suhe dijelove na mojoj koži. Rezultat je odličan i nijansa mi je odlična za ove zimske dane kada sam malo svjetlije puti. Moj je u nijansi 09 soft shell. Mislim da sam pronašla svoj idealan puder i ne mislim ga mijenjati. Obožavam efekat svježine lica koji on daje. Obzirom da na poslu radim pod jakim osvjetljem, čak i tad izgleda savršeno.



Preporučila bih ga svim djevojkama koje imaju problema prilikom odabira pudera za suhu kožu. Probala sam mnoge ali ovaj je taj.


Dobro jutroooo! :)


Jedna brzinska ;)
(Žurila sam na kafu sa Natašom prije posla a ona mrzi kad kasnim :D psssst!)


Da li ste probali ovaj puder? Koji su vaši omiljeni namjenjeni nama suhokožcima? :)

xoxo, Jelena



2 comments: