Monday, February 20, 2017

ARTDECO High Definition Foundation


Heej! Ponovo smo tu. Jeste primjetile da smo Jelena i ja postale redovne u pisanju postova? Stvarno se trudimo da redovno objavljujemo nove postove i unapred ih planiramo za vas. Jelena je skoro pricala o jednom od Artdeco pudera pa sam i ja odlučila da vam pišem o ovome. Riječ je o Artdeco High Definition Foundation u nijansi 43.


Svi znate da ja obožavam Catrice HD puder upravo zbog dobrog prekrivanja i kad sam u Cm vidjela da je snižen Artdeco za oko mi je zapao i ovaj puder upravo zbog toga što nudi super prekrivanje. A sad da vidimo da li je to stvarno tako?
Moja nijansa je warm 43 light honey beige i savršeno mi odgovara, ja sam svijetle puti, ne bas porculan  svijetla ali sam medju svjetlijima (nadam se da razumijete šta hoću reći).


Ono što mi se svidja kod ovog pudera je što nije previše rijedak, već je onako taman, lako se razmazuje ali nije previše tečan. Jako lijepo se blenda i stapa sa vašom kožom. Takodje bih napomenula da uopšte nije težak na licu. Prekrivanje mu je srednje do potpuno. Ukoliko nanesete samo jedan sloj pudera prekrivanje će biti dobro, ali ništa što će vas oboriti sa nogu. Medjutim drugi sloj će vam prekriti skoro sve nesavršenosti koje imate. Tako da je puder pogodan i za svakodnevni makeup, ali i za neke specijalne prilike.
Ja obično stavljam samo jedan sloj na čitavo lice i ako baš želim dodam još jedan sloj tamo gdje mi treba.


Puder na licu ostavlja mat efekat i mislim da će odgovarati svima sa kombinovanom i masnom kožom. Moja koža je normalna sa izrazito masnom t-zonom. Puder sam nanosila i sa i bez primera i ono što sam primjetila da sa primerom i setovanjem puderom u kamenu ovaj puder može na licu da vam izdrži i preko 10 sati nošenja. Što je super za sve nas koji idemo na fax ili radite jer puder stvarno stoji na mjestu jako dugo vremena bez ikakvog popravljanja.


Sve u svemu ovo je odličan puder i mislim da ću ga od sad stalno imati u zalihama. Rok trajanja mu je 24 mjeseca što je super ukoliko ne koristite puder u svakodnevnom šminkanju. Takodje puder dolazi u staklenoj mat bočici sa crnim čepom koji ima opciju zaključavanja i otključavanja (ako ga nosite u makeup torbici to je odlična stvar) i dobije se 30 ml proizvoda. Puder je na pumpicu i iskreno to je najbolji način doziranja pudera po meni.


Za kraj vam pokazujem kako puder izgleda na meni. Na slici imam samo "osnovnu" šminku tako da puder dolazi do izražaja. Izvinjavam se zbog kvaliteta slike, slikano je telefonom.

Jeste li vi probale ovaj puder?
Koji puder mi vi predlažete da isprobam?
Pišite mi kako vam se svidja post?
XOXO, Nataša!

No comments:

Post a Comment