Friday, January 27, 2017

Recenzija : MAKEUP REVOLUTION - REDEMPTION PALETTE ICONIC 3

Pozdrav Beauty ekipa :)
Dolazim vam sa novim postom pa hajde da odmah pređemo na stvar. Pričamo o jednoj MUR paletici a u pitanju je ICONIC 3. Ovu kao i ostale MUR paletice i proizvode možete pronaći na Makeup Revolution BiH stranici koju vam toplo preporučujem.



Da budem najiskrenija, ovo nisu boje koje su po mom ukusu, ALI ovo je paleta koju bi preporučila apsolutno svima. Za ovu cijenu ovakvu paletu sa ovoliko varijanti koje vam ova ljepotica nudi ne možete pronaći. Paleta sadrži 14g proizvoda i rok upotrebe joj je 12 mjeseci.
Imala sam veliku želju probati ove MUR palete i odluka je spala na ovu. Predivna neutralna paleta sa 12 boja koja je idealna za neutralni make up look za svaki dan. Obzirom da ova paleta posjeduje i tamnije braon boje možete napraviti i malo efektniji večernji look.
Ne znam zašto uvijek bježim od bronzanih tonova i odlučujem se za sive,ljubičaste, crne tonove. Ova paleta me je vratila tamo gdje sam počela sa šminkanjem i kad sam je probala ponovo sam se zaljubila u neutralni make up look na svojim očima.
Sadrži 3 mat sjene i 9 šimerastih. Na moje iznenađenje mnogo mi se dopadaju mat sjene koje posjeduje. O šimerastim nemam potrebe ni da pričam, fotografije će vam reći više od 1000 riječi. Što se tiče samih sjenki malo se truse, više u samom panu nego prilikom nanošenja ali to je zanemarljivo. Preporučila bih da ih koristite zajedno sa bazom za sjenila kako bi ste postigli punu pigmentaciju. Sa blendanjem nisam imala nikakvih problema.





Hajde da pogledamo kako sjene zapravo izgledaju :


                                    Bez baze



   Sa bazom ( Essence I heart colour intensifying eyeshadow base)

Da vidimo kako izgleda na očima :


I nakon 8 sati :                                                           


Da li ste je probali? Ukolilko niste imate moje tople preporuke!

xoxo, Jelena


No comments:

Post a Comment