Tuesday, January 24, 2017

Makeup Revolution-ULTRA CONTOUR PALETTE

Pozdrav beauty ekipa! Kako ste mi? Pogledajte o kakvoj ljepotici vam danas tipkam. Oduševila me!Zar nije predivna?
Svi znamo da Makeup Revolution ima sjajne proizvode (zaljubljena sam u njih, ali psssst ;)). Kvalitet i cijena ovog brenda su odlični. Još nisam naišla na nešto od njihovih proizvoda da mi se ne svidja. Jeste znale da njihove proizvode možete naručiti preko Makeup Revolution BIH stranice? Trk tamo i počastite se nečim. A sad da predjemo na ovu divoticu!


Svi znamo koliko su popularni proizvodi za konturisanje lica. Više ne možemo zamisliti šminkanje bez tih čuvenih kontura. Neki vole više naglašene konture, dok su neki prije odlučuju za prirodnije i umjerenije konturisanje. Jedno je sigurno svi radimo konture! Ja sam ljubitelj ovih prvih tj. naglašenijih kontura iz razloga što ne stavljam rumenilo i onda mi treba malo više boje na licu, inače bih izgledala previše blijedo.



Ovo je savršen proizvod i za jače i umjerenije konture. U jednoj paleti imate sve što vam treba. Paleta sadrži ukupno 8 različitih nijansi za konturisanje. Od toga su tri za posvjetljivanje, 3 za tamnije konture i po jedan svijetli i tamni higlighter. Ono što mi se posebno svidja je što paleta sadrži i jedan žuti puder (poznat kao banana puder). Pigmentacija pudera je solidna, nadogradiva i što je najvažnije lijepo se blenda. Veličina panova je taman odgovarajuća da lako možete pokupiti proizvod četkom.


Kod ove palete mi se svidja i to što ima veći izbor nijansi pa lako možete dobiti svoju nijansu miksajući neke od njih. I da zamalo da zaboravim svijetliji higlighter je savršenstvooo. Prelijepa ledena nijansa koja je taman za ovo hladno vrijeme.   Paleta sadrži 13 grama i mislim da je veoma iskoristiva. Sve u svemu imate moju toplu preporuku za ovu paletu. Ja sam veoma zadovoljna! Ostavljam vas da uživate u slikama, kojih ima malo više!









 P.s. uskoro ću objaviti sliku lica gdje sam koristila ovu paletu pa nas zapratite  i na fb stranici: Beauty fairy tales i instagramu: beautyfairytales95

Proizvod kupljen vlastitim novcem
XOXO
Nataša!


2 comments:

  1. Izgleda lijepo. Na prvu mi se dopadaju prva i treća sjena u gornjem redu i druga u donjem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čitava paleta je zaista iskoristiva. Najveći utisak na mene je ostavio higlighter iz prvog reda, na licu je zaista divan. :)

      Delete