Sunday, September 4, 2016

GOLDEN ROSE LONGSTAY MATTE LIQUID LIPSTICK 10



Ćao! Kako ste? Danas sam bila vrijedna i zato je tu još jedan novi post!
Svi već znamo za marku Golden Rose i mislim da smo svi barem jednom imali neki od njihovih proizvoda. Ono što mi se sviđa kod njih je to što ide u korak sa trendovima i imaju sve veći asortiman proizvoda, a cijene su im jako pristupačne. Jedina mana im je što ih je malo teže nabaviti, ali snalazimo se već nekako. Bila sam oduševljena kada su se u njihovoj ponudi našli mat liquid lipstick i naravno da sam morala uzeti bar jedan. 



Samo pakovanje ovog ruža je jako lijepo. Dodje u crnoj kartonskoj kutijici koju sam ja zaboravila uslikati. Bočica je veoma fino uradjena sa mat zatvaračem (aplikatorom) i crnim mat slovima.
Ja sam svoj primjerak uzela u sada već čuvenom broju 10. Boja je jako neobična i teško ju je opisati. Radi se o sivo-ljubičastoj nijansi koja dosta zavisi i od vaše boje usana. Jedna veoma hladna ljubičasta boja koja vuče na sivo. Samo nanošenje je veoma jednostavno. Aplikator je nešto duži ali je jako precizan. Prilikom nanošenja, ja ne koristim olovku za usne, jer se ruž ne razlijeva po ivicama. Suši se veoma brzo i postaje potpuno mat. Jednim potezom se dobije potpuna boja i veoma dugo traje na usnama.


Prije samog nanošenja ja ne koristim nikakav balzam i nisam primjetila da mi ovaj ruž isušuje usne. Ne nosim ga često zbog neobične nijanse, pa možda je i do toga, ali ja sam zadovoljna kakve usne budu posle njegovog korištenja. Što se tiče skidanja ruža ja ga skidam vlažnom maramicom i tako mi je najlakše.
Sve u svemu ovo je veoma dobar liquid lipstick i ja već planiram kupovinu i nekih drugih boja. Kad god dodjem u blizinu ovih ruževa u iskušenju sam da ih pokupujem sve. Cijena im varira i ja sam svoj primjerak platila 8KM. Mislim da nigdje u BIH nisu skuplji od 10KM.

 Swatch na ruci

i evo kako ruž izgleda na mojim usnama.

Da li ste vi probale ove ruževe?
Koje su vaše omiljene nijanse?
O čemu bi ste idućem voljele čitati na našem blogu?

XOXO, Nataša!

2 comments:

  1. Lepo ti stoji! Kada nosim GR tecni mat, uvek me pitaju sta imam na usnama jer se ne pomera!

    ReplyDelete