Thursday, September 8, 2016

Essence soft touch mousse concealer



Heej!Ponovo smo tu. Ovaj put vam tipkamo o Essence soft touch mousse concealer-u. Jelena i ja smo prije par dana hodale po Dm-u i vidjele smo da su neki Essence-ovi proizvodi sniženi i da koštaju 2,30 KM. Naravno da smo morale iskoristiti tu akciju. Nažalost većina stvari je bila rasprodata ali uspjele smo ugrabiti ovaj korektor. Sniženja još uvijek traju i u Cm i Dm pa pogledajte šta sve ima.


Moj korektor je u nijansi 10 Soft beige. Kao što i u samom naslovu stoji ovo je mus korektor i stvarno je pjenast i lagan. Dolazi u staklenoj posudici koja sadrži 5gr proizvoda, što je za korektor i dovoljno.Iako je ovo lagan korektor ima veoma dobro prekrivanje i ja ga koristim za prekrivanje podočnjaka i sitnih nepravilnosti na licu. Korektor je mat, tako da ce onima sa masnom kožom odgovarati. Mislim da ni oni sa suhom kožom ne bi trebali imati problema sa njim jer je stvarno lagan.

Jedina zamjerka koju imam je ta da se veoma brzo suši posle čega ga je teško fino izblendati. Ja sam navikla da prvo nanesem korektor na lice tamo gdje mi treba i onda sve izblendam ali sa ovim to nije moguće tj. jako je teško. Tako da prvo nanesem na jedan podočnjak pa izblendam, pa drugi i onda predjem na nepravilnosti. Što se ostalog tiče ovaj korektor imam moju preporuku i mislim da ga dugo neću mjenjati.

Swatch na ruci 


Da li ste probale ovaj korektor?
Koji korektor vi koristite?

XOXO Nataša!

2 comments:

  1. mislim da bi ti slike trebalo biti vece, obzirom da su bas lepe :)
    ja obozavam taj korektor :D
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/09/kylie-lip-kits-true-brown-k-and-dolce-k.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na prijedlogu, svakako cu ga poslusati.
      Korektor je stvarno odlican :D

      Delete