Wednesday, March 30, 2016

Avon Glow bronzing pearls-Deepest warm+kist!



Ćao! Proljeće je tu i dani su sve više sunčani. Jeeej! Bronzer je inače neizostavan dio moje rutine šminkanja, ali čini mi se da u proljeće nekako češće posežem za njih. Posle zime kada je već sva boja od mora i ljeta spala sa nas, svima nam je potrebno malo topline na licu. Zato danas pišem o Avonovim Glow bronzing pearls i kistu za nanošenje istih.
 

 Nijansa kuglica koje ja posjedujem je Deepest warm i rekla bih da je to kombinacija svjetlijih i tamnijih nijansi smeđe. Kuglice u sebi sadrže shimer i samim tim nisu pogodne za konturisanje lica. Postojanost kuglica je srednja kao i intezitet. Potrebno je par puta proći četkom da bi se postigla solidna pigmentacija. To im možda jeste minus, ali sa druge strane manje su šanse da će te pretjerati sa njima. Veoma fino se blendaju i mislim da su odličan izbor za svakodnevnu upotrebu i dnevne look-ove gdje želimo postići blagu "preplanulost". Ako želimo ipak jači intezitet uvijek ih možemo nadograditi. Preporučila bi ih osobama koje tek počinju da koriste bronzer ili žele prirodniji izgled.


Kist je od sintetičke dlake i veoma je mekan. Sa njim imam love-hate odnos i nikako ne mogu odlučiti da li mi se sviđa ili ne. Mislim da je problem u tome što je kist previše savitljiv. Tj. kada nanosim proizvod sa njim imam osjećaj da nemam potpunu kontrolu nad kistom (koliko god to čudno zvuči). Sa druge strane kist klizi po koži i veoma je nježan.Ja ga koristim tako što ga stisnem pri samom početku dlake i time omogučim precizno nanošenje proizvoda.Veoma lako se pere i iznenadilo me to što se brzo suši. Prije slikanja sam ga oprala i mislila sam da ću morati čekati sto godina da se osuši. Par puta sam ga istresla i posušila peškirom i on je bio spreman. Čak sam prešla i preko lica da se uvjerim. To mu je definitivno prednost pogotovo ako ga koristite na više osoba.Sve u svemu solidan kist za bronzer/rumenilo!


                              Na ove dvije slike sam prešla kistom preko kuglica čisto da vidite kako izgleda!


Oo što nisam rekla je da je kuglice dobite u količini od 22grama što je sasvim dovoljno prozvoda. Rok upotrebe je 24 mjeseca, ako ih svakodnevno koristite nećete morati brinuti o roku trajanja koji je dovoljan da se kuglice potroše.

 Na zadnje dvije slike sam se malo igrala i slikala kuglice iz druge perspektive. Nisam radila kako izgleda na licu ali ću ubaciti sliku naknadno! Meni se svidjaju i preporučujem ih za svakodnevnu upotrebu! Za jači efekat mislim da bih ipak bilo bolje uzeti klasični bronzer!


Kako se vama sviđaju kuglice?
Da li volite proizvode ovakvog tipa?
Da li bi željele recenziju i Oriflame-ovih kuglica?

Nataša XOXO!


2 comments:

  1. Avon kuglie su ne prevazidjene..Ova cetka mi deluje ok, mada nikako da je narucim...narucila sam sa neku kabuki da vidim kakva ce mi biti :)

    ReplyDelete
  2. Da bas su dobre. Cetka je oke za upotrebu. A kabuki cetke su tako slatke na izgled, nadam se da ce dobro obavljati posao. ☺

    ReplyDelete